Home > facebook, fired, privacy, twitter > So why am I so secretive?

So why am I so secretive?

Here is 1 good reason!

For all ye who pour yer hearts out on yer blog… remember…. Big brother is watching! πŸ˜€

Enjoy!

Advertisements
  1. eye-in-sty-in
    March 26, 2009 at 23:59

    yep! Thanks for ur vote!

  2. Bouncing-Bubble
    March 26, 2009 at 13:40

    yeah, anonymous route is safer.

  3. eye-in-sty-in
    March 25, 2009 at 16:55

    Hi Smita,

    thanks for respecting the wishes – point is.. kuch bhi ho sakta hai.

    Hi B,

    lol… I have 50% link with the mafia…. I know all the dons… The remaining 50% will be done when they know me πŸ™‚

    Hi Vee,

    Right said fred! point is.. kuch bhi ho sakta hai. Better be safe than sorry (or is it worry?).

    Hi Shayari,
    poor is right… also kinda dumb, dont u think?

    Hi Ava,
    Agree with ya… lolz!

  4. avdi
    March 25, 2009 at 15:28

    I read that article. I think it was kinda not smart to mention WHERE he was going to work.

  5. Shayari
    March 25, 2009 at 14:49

    Hmm..poor fellow that comment of his wasn’t so disgracing.

  6. Vee
    March 25, 2009 at 12:29

    Hmmm, ki farak painda hai.. I mean kuchh logon ko (and I am amongst those kuchh log)…:)

  7. Bedazzled
    March 25, 2009 at 04:46

    u have links with the mafia or something ?.. kidding , but yeah , i have a lot of big brothers watching over me .. i wish i had taken the anonymous route too :-O.. lucky you !!!!

  8. Smita
    March 25, 2009 at 03:26

    Hmmmmm….

    Read this somewhere else as well. All said n done, I strongly believe that it is a matter of choice. If you or for that matter anybody else wants to be secretive I respect that πŸ™‚

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: